RSS

PRESENTACIÓ + video

Sóc Ester Martinez i estic cursant 4rt de Pedagogia de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia.

Tal i com vam fer el primer dia, soc de Reus. Respecte a la meva formació, no vaig triar pedagogia com a primera opció ja que m’interessava més l’àmbit de l’educació especial.

Abans de matricular-me a la universitat vaig intentar iniciar el curs d’intèrpret de llenguatge de signes, però no vaig treure suficient puntuació. Uns dies desprès d’haver iniciat el curs hem van donar l’oportunitat d’iniciar-lo. És una de les coses que faré quan acabi la meva carrera. M’agradaria poder treballar en diferents àmbits de la pedagogia ja que no m’agradaria tancar-me cap porta.

Estic treballant al Decathlon de Vila-Seca i m’han donat l’oportunitat d’aquí uns mesos començar a treballar amb diferents professionals en la Fundació Decathlon.

Hem sembla que no hem deixo coses rellevants per a explicar-vos.

Respecte el video, que es diu Los 100 lenguajes del niño” el vaig estar fen una petita recerca. Al facebook hi ha un grup que és diu: “Y PARA CUIDAR NIÑOS HAY QUE ESTUDIAR TANTO?? ¬¬ No cuidamos...EDUCAMOS!!!”, i allà vaig trobar aquest vídeo.

Hem va agradar ja que indirectament estem coartant en la seva educación i sobretot en el seu llenguatge, que es del que tracta el vídeo.

En aquest vídeo ens mostra la teoria i pràctica de Loris Malaguzzi.

Espero que aquest vídeo ens reanimar la necessitat de defensar la nostra professió. Val la pena que busquem informació. Observeu, ... ... escolteu i gaudiu, val la pena que busquem a companys i companyes que volen fer possible això, els que l'han tingut i l'han perdut, a qui mai no ho van tenir però ho desitgen, els que volen recuperar-lo i seguir creixent junts. Val la pena unir-se per l'edat de zero a sis anys, per la dignitat del nostre treball. Hi ha propostes només cal comprometre's. "






0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada